Повернутись   Львівський Клуб БМВ > Форум > АВТОМОБІЛЬ BMW > Новини в світі BMW
Відповісти
 
Параметри теми Варіанти перегляду
Old 23.01.2011, 16:04:34   #1
axel
Член клубу
 
axel's Avatar
 
Авто: E30 318is, F31 320d
Повідомлень: 3746
Зверніть увагу! Про що мовчав коцерн BMW?

Сьогодні дорогі парафіяни, тут Вам буде розказано про велику тємницю 90х,
Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  bmw-m8-129.jpg
Переглядів: 541
Розмір:  357,5 KB
котру концерн БМВ тримав в секреті майже 2 десятиліття! Цю таємницю журналісти навіть назвали надсекретною.


Давайте, повернемося в початок 90х. Напевне кожному з вас не чуже слово М3, М5, М1, М6, Х6М, ... Знайомі моделі, правда? Шедеври підрозділу Моторспорт ... А хто-небудь чув про М8? Відповіді може бути лише три:
1.Ні, не чув.
2.Так, це ж BMW 850 CSi і є М8.
3. І третя відповідь, так, був такий прототип один ...

Найцікавіше, що 2 останніх відповіді в принципі обидва мають частину правди ... BMW 850 CSi, 12 циліндрова мрія кожного власника 8-ї серії, все в ній правильно. Зроблено всього 1500 моделей. І обвіс м-технік, підвіска і гальма правильні, червоні шкали приладів, 6 ти швидкісна механіка і звичайно двигун, 12цил, 5.6 літри, 380 к.с. ... Зауважте, кодування двигуна (S70) відповідає кодуванню двигунів BMW Motorsport GmbH, всім улюблене маркування на кришці головки циліндрів, і навіть VIN код машин відповідає М - моделям ... Та й на старих німецьких брифах начебто було присутнє маркування м8. Все зводиться до того, що це і є шукана М8?
Ні.
Концерн БМВ ніколи такої інформації не давав, і в моделі була чітка абревіатура - СІ-ЕС-АЙ (CSi) А що за чутки про прототип? Всі ці 2 десятки років по інтрнету гуляли кілька нечітких фоток, червона БМВ схожа на вісімку, більш широка, без фар в капоті, агресивні повітрозабірники, більш широка, мотор схожий як у Макларен Ф1, шильдики Моторпоспорт на ньому ... ось ніби і вся інформації яку мав народ. У БМВ ніяк не реагували на запитання преси, від питань про прототип вони завжди ухилялася, і ніколи не було чіткої відповіді, що ж це була за машина, і дійсно чи вона була М8? Була інформація, що її знищили, як колись 18 екземплярів BMW 830i ... Але в головах прихильників марки була думка, що''напевноце і була М8".
Ось фотка тих років:
Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  88cd86ea4e32801c-large.jpg
Переглядів: 190
Розмір:  84,3 KB
Минулого літа, 4 цилінрова будівля BMW у Мюнхені, після 15 річного мовчання все-таки відкрило істину і показало журналістам у музеї БМВ суперкар 90х ... БМВ М8.
Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  88cd86ea915bf377-large.jpg
Переглядів: 191
Розмір:  240,5 KBНатисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  bmw-m8-131.jpg
Переглядів: 179
Розмір:  361,3 KB
Саме та машина. Ніхто її не знищив, весь цей час вона був захована від очей народу і навіть від БМВ персоналу ...
Так. На цьому старому фото дійсно була М8. І скажу більше, не просто прототип, вона була практично готова до серійного виробництва, але ми до цього повернемося пізніше.
Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  bmw-m8-27.jpg
Переглядів: 166
Розмір:  256,8 KB
Передок відрізняється бампером, він монолітний, сам ніс здається більш загнутим вниз. Журналістам навіть її стиль порівняли з легендарною М1.
Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  88cd86eb6c9d3334-large.jpg
Переглядів: 53
Розмір:  202,9 KB
Все зроблено тільки для функціональності.Спорт не вимагає краси, важливий лише результат. Хоча підрозділ М-спорт, нічого не зіпсував. Великі повітрозабірники повинні були забезпечувати надпотужний мотор необхідним повітрям. Посередині капоту карбонові жабри охолодження і доступ повітря в додатковий Airbox ...
Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  88cd86eaab16730d-large.jpg
Переглядів: 46
Розмір:  176,0 KB
І повірте, жабри там не просто так, m-division не за красою гналося і Заради підвищення технічних характеристик, змінювався і дизайн.
Мабуть головна відмінність від простої вісімки, це те що в М8 присутня середня стійка.
Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  88cd86eadf6b3393-large.jpg
Переглядів: 56
Розмір:  236,4 KB
Це зроблено для збільшення жорсткості кузова.
Зеркала маленькі як на BMW з группи N.
Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  88cd86eda09adcbf-large.jpg
Переглядів: 56
Розмір:  186,8 KB
Диски М-System, збірні, як розумію з карбоновим центром. С досить широкими, задніми шинами, щоб усю потужність передати в швидкість та динаміку. Гальма виглядають солідно
Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  88cd86eb38591c4f-large.jpg
Переглядів: 63
Розмір:  351,1 KB
Заднє розширення с додатковим повітрязабірником, на думку спеціалістів що воно потрібно для охолодження гальм і дифференціалу.
Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  88cd86eafec8350f-large.jpg
Переглядів: 58
Розмір:  83,7 KB
Багато деталей купе зроблені з карбону, для загального зниження маси.
Рамки дверного скла зроблені з органічного скла, дуже схоже як у купе E92 M3 GT ... Тільки рік виготовлення трошки інший.
Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  88cd86eb1aa3cfc4-large.jpg
Переглядів: 42
Розмір:  159,0 KB
Cердце машини, це 12 циліндровий агрегат з маркуванням MOTORSPORT. Сам двигун виглядає більше своїх п'ятилітрових побратимів, і скоріше за все по літражу наближений до 6 літрів.
Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  88cd86ebb17f0521-large.jpg
Переглядів: 70
Розмір:  396,8 KB
Знята потужність складає до 550 к.с. На задні колеса все це передавалося через 6 ступінчасту механічну коробку передач.
З двигуном связанo одне з багатьох помилок. Подейкували, що саме модифіковану версію двигуна М8 ставили на Макларен Ф1, коли Хонда їм відмовилася зробити двигун. Але це не зовсім точно.Двигун Макларена відрізняється розташуванням по центру машини, відповідно інші впускні коллектори, і на думку фахівців мотор Макларена має більше спільних деталей з мотором S50 (від бмв М3 в 36 кузові) Але як би не було, абсолютно зрозуміло, що над обома агрегатами працювала одна команда.Сам двигун неймовірно гарний.
Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  88cd86ee4b5e7447-large.jpg
Переглядів: 82
Розмір:  385,2 KB
Інтер'єр як зазвичай на машинах такого рівня підготовки досить спартанскій.Нічого зайвого. Нагадує інтер'єр BMW CSL в 46 кузове.Радіо? А навіщо воно? Пару гоночних ковшів, (хоча виглядають цілком цивільно), багатоточкові ремені безпеки, та кілька датчиків.
Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  88cd86ec19acbe9f-large.jpg
Переглядів: 77
Розмір:  316,3 KB Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  88cd86ea777dbf3c-large.jpg
Переглядів: 69
Розмір:  370,7 KB Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  88cd86ebf383af3b-large.jpg
Переглядів: 72
Розмір:  238,7 KB
м'яка обшивка, кілька шкіряних вставок і прекрасне місце для сумок за сидіннями.
Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  88cd86ebdd0cb2a5-large.jpg
Переглядів: 68
Розмір:  321,0 KB
Повірте мені, там більше нічого і не влізе без актів насилля над попереду сидячими. Скоріш за все звичайно в серійній версії салон б причесали трішки, але загальні напрямки спорткара дуже помітно.
Спідометр від CSi, тільки синій, як на Альпінах.
Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  88cd86ec291e8c46-large.jpg
Переглядів: 80
Розмір:  251,8 KB
Так що ж сталося, чому майже готовий продукт був приречений 15 років порошитися прихований від человеской очей? Відповіді на це питання так і не було. Логічно подумавши, напрошується думка, що всьому виною рецесія середини 90х. Слабкі, а вірніше катастрофічно малі цифри продажів навіть''простих''версій БМВ восьмої серії. Так, згоден, але чому в фіналі, БМВ маючи такий вбивчий продукт того часу, котрому конкуренти були хіба, що в особі Феррарі 512м, 550, (зараз задумався, які ще були великі надпотужні купе того часу?). Дефорсували мотор до 380 к.с. , залишила машину важкої і пустила її по світу під маркою CSi? Тут ми напевно так і не дізнаємося істини.
А особисто мені, здається, що БМВ в той момент занадто перескочило час. Ця машина була б до цих пір конкурентом БМВ М5 навіть у новому кузові. Може вся справа в маркетингу компанії. Адже нікому не таємниця, що виробники тих же самих телевізорів можуть вже сьогодні запропонувати нам мега нові технологіі.Но їм вигідніше все це підносити поетапно, щоразу забираючи наші гроші ...
Може за таким же принципом надійшли тоді. Нехай це і залишиться таємницею в голові того, хто колись поставив хрест на серійному виробництві я не побоюся сказати, шедевра 90х ...

Матеріали взято з Drive2.ru Автор: England66

Переклад та корректування: axel



Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  88cd86ec291e8c46-large.jpg
Переглядів: 80
Розмір:  251,8 KBНатисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  bmw-m8-15.jpg
Переглядів: 50
Розмір:  258,0 KBНатисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  bmw-m8-21.jpg
Переглядів: 59
Розмір:  268,6 KB
Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  bmw-m8-30.jpg
Переглядів: 54
Розмір:  260,9 KBНатисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  bmw-m8-52.jpg
Переглядів: 45
Розмір:  295,0 KBНатисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  bmw-m8-129.jpg
Переглядів: 541
Розмір:  357,5 KB
__________________
freude am fahren

Відредагував(ла) Karabas Barabas : 23.01.2011 о 18:50:55 Причина: :)
axel оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 23.01.2011, 18:24:23   #2
Karabas Barabas
Член клубу
 
Karabas Barabas's Avatar
 
Авто: BMW E39
Повідомлень: 3269
Default Re: Про що мовчав коцерн BMW?

...


axel,
__________________
Freude ist das was uns bewegt. Freude ist BMW
Karabas Barabas оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 23.01.2011, 18:57:41   #3
nameVova
Junior Member
 
Авто: е39, 530д
Повідомлень: 75
Default Re: Про що мовчав коцерн BMW?

нема що добати!!
для мене це шедевр і для сьогоднішнього дня!!!
nameVova оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 23.01.2011, 20:08:35   #4
sergiy
Член клубу
 
sergiy's Avatar
 
Авто: e36 coupe HellrotYEAH!!!
Повідомлень: 2201
Default Re: Про що мовчав коцерн BMW?

sergiy оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 23.01.2011, 20:40:15   #5
Paradox315
Junior Member
 
Paradox315's Avatar
 
Авто: BMW-315(E21)
Повідомлень: 59
Default Re: Про що мовчав коцерн BMW?

Картінок декілька бачив в неті, а от в живу уви...жаль
і незнаю чи є такі екземпляри в Україні(ну не М8 хоча б Е31)???
__________________
bmw-E21.315 82р.в m10b16
Paradox315 оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 23.01.2011, 20:57:47   #6
Just be
Senior Member
 
Just be's Avatar
 
Авто: BMW e39 540 M Technik
Повідомлень: 4503
Default Re: Про що мовчав коцерн BMW?

Цитата:
Написав(ла) Paradox315 Переглянути повідомлення
і незнаю чи є такі екземпляри в Україні
е31 є пару штук живих, у львові їздить одна на тернопільських номерах, а де решта пропала хз ...
Just be оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 23.01.2011, 21:01:04   #7
Ko3a4oK
Senior Member
 
Ko3a4oK's Avatar
 
Авто: BMW e36-> e38 -> e39
Повідомлень: 1334
Default Re: Про що мовчав коцерн BMW?

машинка справді шедевр, просто краса
Ko3a4oK оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 23.01.2011, 22:20:32   #8
Шумахер
Member
 
Шумахер's Avatar
 
Повідомлень: 125
Default Re: Про що мовчав коцерн BMW?

Бачив таку , правда в Іспанії!!! сірого коляру!!!
Шумахер оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 24.01.2011, 00:38:26   #9
Kritik
Member
 
Повідомлень: 110
Default Re: Про що мовчав коцерн BMW?

це всьо Масони!!!
їх просто жаба задавила шо хтось крім них буде таку беху мати))))))))))))
Kritik оффлайн   Відповідь з цитатою
Old 24.01.2011, 01:23:09   #10
axel
Член клубу
 
axel's Avatar
 
Авто: E30 318is, F31 320d
Повідомлень: 3746
Default Re: Про що мовчав коцерн BMW?

Цитата:
Написав(ла) Шумахер Переглянути повідомлення
Бачив таку , правда в Іспанії!!! сірого коляру!!!
Така лише одна і лише в червоному, і лише в музеї.
__________________
freude am fahren
axel оффлайн   Відповідь з цитатою
Відповісти

Теги
bmw 8 series, e31, e31 m8


Зараз активні учасники переглядають цю тему: 1 (0 учасників і 1 гостей)
 

Ваші права у розділі
Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете додавати відповіді
Ви не можете завантажувати додатки
Ви не можете редагувати свої повідомлення

BB коди є включеними
Смайли є включеними
[IMG] є включеними
HTML код є виключеними



Часовий пояс GMT +3. Зараз на форумі 13:12:54.


Взято за основу: vBulletin
Львівський Клуб БМВ © 2024.