Повернутись   Львівський Клуб БМВ > Форум > АВТОМОБІЛЬ BMW > Новини в світі BMW
Відповісти
 
Параметри теми Варіанти перегляду
Old 13.02.2009, 10:01:21   #1
bmwe36petro
Член клубу
 
bmwe36petro's Avatar
 
Авто: BMW 318i E36 M43 M-Style
Повідомлень: 6903
Інформація.. BMW - лідер повного приводу

Довершена техніка інтелектуального повного приводу BMW xDrive знаходить все більш широке розповсюдження у всьому світі. Компанія BMW в 2008 році укріпила своє положення ведучого в світі постачальника повнопривідних автомобілів в преміум-сегменті, в черговий раз значно збільшивши відрив від основних конкурентів.

У всьому світі за підсумками минулого року було продано 323 293 автомобілі з інтелектуальним повним приводом xDrive. Тим самим лідер ринку, не дивлячись на складну ситуацію, знову зумів збільшити збут повнопривідних автомобілів приблизно на один відсоток. Позитивний розвиток свідчить, що клієнти все більше усвідомлюють переваги цієї системи повного приводу в порівнянні з конкурентами. Відрив BMW з xDrive від того, що займає друге місце виробника в сегменті вдалося подвоїти в порівнянні з 2007 роком. Курс успіху буде продовжений і в 2009 році завдяки новим моделям з xDrive.

Частка автомобілів xDrive в загальному об'ємі збуту марки BMW виросла в 2008 до 27 відсотків. Стабільне зростання продажів є результатом послідовного розширення пропозиції моделей BMW X, а також збільшення вибору повнопривідних автомобілів BMW 3-ої і BMW 5-ої серій. В цілому BMW в даний час має в своєму розпорядженні 37 моделей, у яких електроннорегульована система перерозподілу крутного моменту між передніми і задніми колесами забезпечує оптимізацію динаміки руху на дорозі і упевнену тягу за її межами.

Останньою новинкою став BMW 320d xDrive. Тепер система xDrive на седанах, універсалах і купе BMW 3-ої серії пропонується у поєднанні з трьома бензиновими і двома дизельними двигунами. Седан і універсал BMW 5-ій серії в повнопривідному варіанті пропонуються з двома бензиновими і двома дизельними двигунами. BMW X3 випускається з шістьма варіантами двигунів, BMW X5 і BMW X6 – з чотирма.

Концерн BMW Group також прийняв необхідні заходи щодо подальшого розвитку системи. Протягом 2009 року система xDrive використовуватиметься в нових сегментах автомобілів BMW. BMW X1, який вперше привносить характерні риси моделі BMW X в сегмент компактних автомобілів класу «преміум», вже практично повністю готовий до серійного виробництва, як і перша «сімка» BMW з xDrive і першими повнопривідними моделями BMW M GMBH.

Піонер і незмінний лідер в області повного приводу: 10 років BMW X5.
Повноприводні автомобілі входять в програму BMW ще з 1985 року, коли на ринок вийшов BMW 325ix. Проте основний імпульс розвиток повного приводу отримав в 1999 році. 10 років тому з'явився BMW X5, перший в світі Sports Activity Vehicle. BMW X5 збагатив ринок позашляховиків моделлю, яка значно виділялася на тлі конкурентів неперевершеними спортивними ходовими якостями на дорогах.

Ця концепція швидко стала предметом наслідування з боку інших автовиробників, проте, вдосконалення системи і її використання в інших сегментах дозволило BMW зберегти за собою лідируючі позиції. В цілому з 1999 року було продано більше 1,3 мільйона моделей BMW X, і лише в 2008 році їх кількість склало більше 243 000 штук. Бестселером є друге покоління BMW X5. BMW X3, що одночасно випускається з 2003 року також був проданий в кількості більше 500 000 одиниць.

BMW X6, що успішно стартує в 2008 році – це перше і єдине Sports Activity Coupе в світі. Також і BMW X1– як і всі моделі BMW X до нього – є першовідкривачем в своєму класі, і до моменту свого виходу на ринок не має конкурентів серед автомобілів преміум-класу.

Моделі BMW X визначають тенденції і є носіями інновацій.
Разом з привабливими автомобільними концепціями неослабний успіх розробленої BMW системи повного приводу пояснюється її унікальною функціональністю. BMW xDrive постійно перерозподіляє крутний момент за допомогою роздавальної коробки з електроннокерованої багатодискової муфти. Момент гнучко перерозподіляється між передніми і задніми колесами і завжди прямує туди, де він може бути найбільш ефективним чином перетворений в рух.

У BMW X6 крім того вперше використовується система Dynamic Performance Control, яка додатково забезпечує залежно від ситуації розподіл моменту між правим і лівим задніми колесами. Стабілізуюча функція Dynamic Performance Control забезпечується навіть при несподіваній зміні навантаження і в режимі примусового холостого ходу.

Обидві системи об'єднано в мережу за допомогою центральної системи Integrated Chassis Management (ICM), яка управляє системою динамічного контролю стійкості (DSC), а також при необхідності – активним рульовим управлінням і ходовою частиною Adaptive Drive. Ця унікальна в світі технологія дозволяє за долі секунди налаштувати елементи приводу і ходової частини, що дозволяє в будь-якій ситуації оптимізувати маневреність, точність керма, стійкість руху і тягу.

Так, наприклад, будь-яка схильність автомобіля до надмірної або недостатньої керованості ліквідовується цілеспрямованим втручанням, перш ніж водій взагалі зможе відчути ці ефекти. Відчутно підвищується також точність руху в поворотах, стійкість при гальмуванні і розгін на слизьких дорогах. Особливо в умовах, коли зчеплення коліс з опорною поверхнею погане, об'єднана в мережу з ICM система xDrive працює значно швидше і ефективніше, ніж звичайні системи повного приводу.

Інновації, які покладені в основу розробок сучасних моделей BMW X, виявляються не тільки в неперевершеній точності передачі моменту, але і в зразковій ефективності приводу. Моделі BMW X, завдяки найсучаснішій техніці двигунів і серійним заходам BMW EfficientDynamics, володіють у всіх потужностних класах унікально вигідним співвідношенням динаміки руху і витрати палива. Вражаючими прикладами є визначені по тестовому циклу показники витрати палива, що становлять 6,5 літри на 100 кілометрів для BMW X3 xDrive20d потужністю 130 кВт/177 к.с. і 8,2 літри для BMW X6 xDrive30d потужністю 173 кВт/235 к.с.

Що стосується впровадження технології BMW ActiveHybrid, то в центрі уваги також знаходиться модель BMW X. Ще в ході 2009 року до серійного виробництва буде готовий BMW X6 ActiveHybrid, у якого за допомогою інноваційної дворежимної активної коробки передач скомбіновані восьмициліндровий двигун і електричний привід. Ця модель також відрізнятиметься типовими для BMW і стратегій BMW EfficientDyamics показниками відносно динаміки руху і економічності. Інноваційна технологія забезпечує BMW X6 ActiveHybrid недосяжну для звичайних гібридних автомобілів динаміку руху і при цьому сприяє економії палива до 20 відсотків в порівнянні з аналогічним автомобілем із звичайним двигуном внутрішнього згорання.

За матеріалами carclub.ru
bmwe36petro оффлайн   Відповідь з цитатою
Відповісти


Зараз активні учасники переглядають цю тему: 1 (0 учасників і 1 гостей)
 

Ваші права у розділі
Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете додавати відповіді
Ви не можете завантажувати додатки
Ви не можете редагувати свої повідомлення

BB коди є включеними
Смайли є включеними
[IMG] є включеними
HTML код є виключеними


Подібні теми
Тема Автор Форум Відповідей Останнє повідомлення
Шеф BMW дав інтерв'ю з приводу майбутнього компанії CONFIG Новини в світі BMW 0 17.09.2008 16:14:56


Часовий пояс GMT +3. Зараз на форумі 07:50:19.


Взято за основу: vBulletin
Львівський Клуб БМВ © 2024.