25.07.2013, 09:01:49 | #1 |
Senior Member
Авто: BMW E30 316i, coupe, 1,8
Повідомлень: 339
|
Перегрів двигуна м10
Вчора поставив новий термостат і нові патрубки після чого двигун перегрівається стрілка валить далеко за середню поділку...всі патрубки гарячі крім нижнього який іде від термостата в радіатор...пічна дує холодним....може хтось підскаже що потрібно робити і в чьому причина? Систему не прокачував так як не зовсім розумію як це правильно потрібно робити...
Двигун м10
__________________
BMW E30 не стареют они становятся ниже и быстрее |
25.07.2013, 10:08:55 | #2 |
Junior Member
Авто: BMW 518 Е12
Повідомлень: 28
|
Re: Перегрів двигуна м10
- система заповнена охолоджувальною рідиною не повністю (залишилось повітря);
- як варіант перевірте чи ви не переплутали місцями верхній і нижній виходи термостата під час встановлення; |
25.07.2013, 10:26:51 | #3 |
Senior Member
Авто: bmw e30 318is тurbo
Повідомлень: 1859
|
Re: Перегрів двигуна м10
попробуй чуть відкрути нижній патрубок щоб повітря вийшло .якшо не повітря то термостат
|
25.07.2013, 10:43:30 | #4 |
Senior Member
Авто: BMW 525i M50B25TU 1993 р.; BMW 318i M10 K-Jet. 1983 red coupe - була
Повідомлень: 538
|
Re: Перегрів двигуна м10
Для розвоздушки системи задри морду якомога до гори, заведи і жомкай патрубками (патрубки пічки обов"язково).
Але наврядче це завоздушення. Більше схоже на відсутність церкуляції по двигуні. Помпу не міняв? |
25.07.2013, 10:46:31 | #5 |
Senior Member
Авто: BMW E30 316i, coupe, 1,8
Повідомлень: 339
|
Re: Перегрів двигуна м10
Помпу не міняв...жмакати на заведеному двигуні? кришку радіатора відкривати? в мене до цього стояв тупо корпус термостата без пружини в середині то пічка гріла добре...І ще яким чином витравиться воздух при жмакані? може отпустити трохи хомути?
__________________
BMW E30 не стареют они становятся ниже и быстрее |
25.07.2013, 10:52:32 | #6 |
Senior Member
Авто: BMW 525i M50B25TU 1993 р.; BMW 318i M10 K-Jet. 1983 red coupe - була
Повідомлень: 538
|
Re: Перегрів двигуна м10
жмакати на заведеному, кришку відкрити. Повітря виходить за рахунок прокачування при жмаканні в радіатор.
|
25.07.2013, 11:03:35 | #7 |
Junior Member
Авто: BMW 518 Е12
Повідомлень: 28
|
Re: Перегрів двигуна м10
Можеш відкрутити патрубок тонший біля датчика температури, той, що йде в сторону ГБЦ , він найвище знаходиться і попробувати повітря з нього випустити.
|
25.07.2013, 11:05:23 | #8 |
Senior Member
Авто: BMW E30 316i, coupe, 1,8
Повідомлень: 339
|
Re: Перегрів двигуна м10
Ок! дякую буду пробувати!
__________________
BMW E30 не стареют они становятся ниже и быстрее |
25.07.2013, 18:06:00 | #9 |
Senior Member
Авто: BMW E30 316i, coupe, 1,8
Повідомлень: 339
|
Re: Перегрів двигуна м10
Пожмакав патрубки і гарячка пройшла! дякую!
__________________
BMW E30 не стареют они становятся ниже и быстрее |
Зараз активні учасники переглядають цю тему: 1 (0 учасників і 1 гостей) | |
|
|
Подібні теми | ||||
Тема | Автор | Форум | Відповідей | Останнє повідомлення |
E34 Заміна двигуна | KinG | Двигун та підкапотний простір | 2 | 01.05.2013 22:57:25 |
E36 Заміна двигуна | Vovchuk | Двигун та підкапотний простір | 1 | 10.07.2011 20:43:07 |
E36 Шум двигуна М40 | shvm | Двигун та підкапотний простір | 24 | 26.10.2010 20:13:06 |
Миття двигуна | CONFIG | Двигун та підкапотний простір | 14 | 28.09.2009 22:08:34 |
Компютер двигуна BMW | Vomont | Електрика | 4 | 01.05.2009 16:48:21 |
Взято за основу: vBulletin
Львівський Клуб БМВ © 2024. |