Повідомлення
Old 12.02.2012, 12:04:06   #19
yaroslav
Member
 
Авто: e39
Повідомлень: 120
Default Re: Два режими роботи ASC

До написаного вище:
декілька тижнів тому вичитав про роботу ASC+T таке - при пробуксовуванні одного з ведучих коліс система першочергово пригальмовує його одночасно співсталяючи оберти задніх коліс з передніми. Якщо швидкість обертання ведучих коліс перевищує швидкість передніх у роботу вступає повітряна заслонка (до неї підведений тоненький тросик знаходиться з лівого боку двигуна) і обмежується подача повітря внаслідок чого потужність двигуна падає і автомобіль стабілізується.
Перемикаючи систему у другий режим ми тим самим вимикаємо функцію закривання повітряної заслонки чим контроль над потужністю двигуна залишиємо за педаллю газу.
У початковий момент після пігальмовування одного з коліс оберти двигуна на секунду чуть падають, навантаження всеж таки зростає, але якщо звикнути можна гарно контролювати та підтримувати занос.

Але пам'ятаймо, що ми не одні на дорогах!!!!!
yaroslav оффлайн   Відповідь з цитатою