Re: Два режими роботи ASC
До написаного вище:
декілька тижнів тому вичитав про роботу ASC+T таке - при пробуксовуванні одного з ведучих коліс система першочергово пригальмовує його одночасно співсталяючи оберти задніх коліс з передніми. Якщо швидкість обертання ведучих коліс перевищує швидкість передніх у роботу вступає повітряна заслонка (до неї підведений тоненький тросик знаходиться з лівого боку двигуна) і обмежується подача повітря внаслідок чого потужність двигуна падає і автомобіль стабілізується.
Перемикаючи систему у другий режим ми тим самим вимикаємо функцію закривання повітряної заслонки чим контроль над потужністю двигуна залишиємо за педаллю газу.
У початковий момент після пігальмовування одного з коліс оберти двигуна на секунду чуть падають, навантаження всеж таки зростає, але якщо звикнути можна гарно контролювати та підтримувати занос.
Але пам'ятаймо, що ми не одні на дорогах!!!!!
|