Повідомлення
Old 28.02.2011, 12:38:57   #23
tommy_boy
Член клубу
 
tommy_boy's Avatar
 
Авто: e38 735iL Silverado :)
Повідомлень: 2108
Default Re: Селектор АКПП і режими роботи автомата

Цитата:
Написав(ла) Just be Переглянути повідомлення
Andymaster, в статті мова йдеться про старі автомати, в яких є примусові передачі (1-2-3-4) вище яких коробка не переключиться !!
саме так і трохи не так. В старіших автоматах - це не примусові передачі, а обмеження передачі, тобто "3" - буде означати не вище третьої, тобто він буде переключати перша-друга-третя(на четверту не переключить). Це класно застосовувати, коли їдеш з горки і хочеш тормозити двигуном(ставиш на "2" наприклад, тобто не вище другої). А в тебе Andymaster, тіптрон, тобто примусові передачі, тобто "3" - означає третя передача і все. А при рушанні скидає 3->2, так і має бути, сильніші мотори можуть стартанути з 3, це в мозгах закладено.

Додам від себе, що минулої зими трохи користувався тими обмеженнями, коли спускався з Стрийської, наприклад, реально класно "воно за хвіст тримає" , плюс багато їздив на зимовому режимі(стартує з 2 передачі, і переключає на 2тис), бо на світлофорі пробуксовувало часто. Але цього року з шипованими колесами не включав жодного разу, зчеплення набагато краще.

на фото звичайний і тіптрон
Приєднані картинки
Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  DSC04422_cr.jpg
Переглядів: 191
Розмір:  43,8 KB  Натисніть на малюнку щоб збільшити його

Назва:  big_38273_7.jpeg
Переглядів: 191
Розмір:  50,9 KB  
tommy_boy оффлайн   Відповідь з цитатою